دیگر بار داغ دلم تازه شد وقتی می بینم من جوان برای جستجوی کار نه وام می توانم بگیرم و نه می توانم ازدواج کنم عمرم در دانشگاه تلف شد اکنون برای کار نیز سابقه کار یا پارتی می خواهد که ندارم آن هم در مملکت ایران اسلامی.برخی در سایه دولت عدالت گستر و مهر ورز اختلاس میلیاردی می کنند که نمی دانیم چند تا صفر دارد.
گاهی از دادن رای به دولت مهرورز و مردمی و ...پشیمان می شوم اما از باند بازی و آتو هایی که سران سه قوه از یکدیگر گرفته اند وبا آنها معامله می کنند خسته شدم.چرا باید قانون افراد ضعیف را در تار عنکبوت خود گرفتار و ثروتمندان و قدرتمندان آن را پاره کنند.
آقای بهمنی و جهرمی و مسول نظارت بانک مرکزی بهتر است دیگر از رو بروید و استعفا دهید ... صد رحمت به سنگ پای قزوین...
اندکی اعتمادی هم که به مسولین داشتم به باد رفت و امیدم شده است آمدن امام زمان (عج).پس بیا آقا موهایم از غصه در جوانی از دست مسولین سفید شده و کاش نمیدانستیم و حرص کمتر می خوردیم.
نمی دانم در ایران چه میگذرد؟وضعیت ناراحت کننده اقتصادی ،فرهنگی ،اجتماعی و ...چگونه است؟مسولین چه در سر می گذرانند؟آزادی ، حقوق شهروندی ،خدمات همگانی و ...چگونه اجرا و چگونه سرکوب می شود؟به بهانه مصلحت نظام و بر هم ریختن امنیت و ...تا کی ما باید حرف بشنویم دوستان عزیز دولتی ؟مگر مملکت چقدر خر تو خر است که این اختلاس ها،دزدی ها از بیت المال و فساد اداری و اقتصادی را مسولین نمی بینند؟یا بهتر بگم می بینند ولی قضیه شتر دیدی ندیدی ست؟یا مسولین با انها همدستند و یا دهانشان شیرین شده است ؟منظورم همه مسولین نیست ولی شاید اکثرا ؟گاهی دم از عدالت ،اشتغال ،زمین ویلایی ،سهام عدالت و ... می زنید در عمل گرانی ، بی عدالتی وپارتی بازی بیداد می کند؟اختلاف داخلی بین مسولین سه قوه هم به مردم تلقین نا امیدی و هم در وجهه ما در جهان و منطقه ضربه زده است؟دخالت در اقتصاد و سیاست توسط کسانی که نباید این کار را بکنند ؟همه چیز را برای خود می خواهیم ،نقد برای دیگران ،ستایش برای ما ،اگر کار خوبی کردیم همه جا جار بزنیم و اگر خطا کردیم مخفی کنیم چون مصلحت و وجهه ما در جهان و میان مردم خراب می شود اما نمی توان جلوی خروجی اخبار را گرفت.اگر خبرگزاری داخلی نگوید بی بی سی ،ماهواره و ... هستند.بسیاری از اعمال مردم و رفت و امد و خط و امارشان در دست نیروها دولتی است واز همه چیز مردم نیروهای امنیتی ما آگاهند؟هشدار باید داد که فاصله مردم با مسولین بسیار شده است .اعتماد مردم نیز به حرف ها کاهش یافته است؟خلاصه گاهی وقت ها فکر می کنم در مملکت ما بسیاری از ارزش ها رخت بر بسته و جای آن ریا ،دروغ و نفاق جای گرفته است. ولی مردم به فرمایش حضرت علی به دین ملوکشان هستند پس اگر مسولین ما درست شوند مردم هم درست می شوند؟بیایید عدالت ،حجاب،حق و ...را از خود و خانواده مسولین شروع کنیم.نگذاریم فراماسونری و گروه های مخفی آن در ایران برنامه های خود رانرم و آرام پیش ببرنند. نگذاریم مافیای قدرت و ثروت و فساد و ... بزرگتر شود .نمی دانم آقا چقدر صبر دارند که تاکنون دم بر نیاوردند ولی ....
اما هنوز هم می دانیم که صاحب این مملکت امام زمان (عج) است و رهبر ما بهترین رهبر جهان است بسیاری از فرمایشات ایشان را گوش داده ام که برای مسولین بیان فرموده اند اما نمی دانم چرا گوشی برای عمل نه در مجلس ،نه در دولت و نه در قوه قضاییه... نمی بینم.
بدانیم بهترین و ماندگارترین سرمایه ما اول اسلام و سپس مردمند بیایید سرمایه هایمان را حفظ کنیم. بیایید از گفتن به عمل کردن برسیم .میشود وما می توانیم... یا علی