سلام بر مهدی
شرمنده ام از اعمال و افکارم
یا صاحب الزمان دلم تنگ برات
دستم بگیر و مرا جرات نه گفتن به لذت های آنی بده
برایم دعا کن تا عاشق تو شوم نه دیگران
دلم را تو ببر ،نه عروسک های دیگر
برایم دعا کن دوستدار تو باشم
دستم بگیر تا به یاد تو ارام بگیرم
شرمنده ام آقا که فقط در جمعه ها و نیمه شعبان یادم می آید که هستی
یادم می آید که دعای تو نگهدار من است
یادم می آید که گناه نکنم
یادم می آید دلت را خون نکنم
یا مهدی شرمنده ام
هزار بار گفتم به خدا شرمنده ام اما فریب نفسم را خوردم
نصرتم کن تا یار تو بمانم
اقا می دانم تو خیلی آقایی
خدای منم فضلش سرآمد امید من است.
یا ارحم الراحمین