قلمي خواهم ساخت از ني باغ بهشت جوهر از شيشه ی ذات كاغذ از صفحه ی دل نورش از شمع حيات تا بنويسم همه جا *روزگارت خوش باد*

فرستنده : کسرا


به سلامتی کسی که بیخیالمونه ولی تو خیالمونه.

فرستنده : پریسا


زندگی یک پاداش الهی است.فرصتی است کوتاه تا بیابید، بیندیشید، بدانید، ببالید، عشق بورزید، لبخند بزنید و زیبا بنگرید و در نهایت در خاطره ها بمانید

فرستنده : Masoud REzghi


زندگی شیرین تر و گرم تر از عسله اما وقتی با طعم تلخ و طبع سرد آدمای نامرد قاطی بشه میتونه کشنده باشه!

فرستنده : mahshid.afshar


زمستانی سرد \"کلاغ\" غذا نداشت تا جوجه هاشو سیر کنه ، گوشت بدن خودشو میکند و میداد به جوجه هاش میخوردند
 زمستان تمام شد و کلاغ مرد
 بچه هاش که نجات پیدا کردند ، گفتند :
آخيش خوب شد مرد ، راحت شدیم از این غذای تکراری
\"این است واقعیت تلخ روزگار ما !

فرستنده : پژمان


من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ولی با خاری و خفت پی شبنم نمیگردم

فرستنده : سرهنگ


روزگارا تو اگر سخت به من میگیری، باخبر باش که پژمردن من آسان نیست. گرچه دلگیرتر از دیروزم گرچه فردای غم انگیز مرا می خواند لیک باور دارم که خوشی ها کم نیست.

فرستنده : نارسیس


کاش قلبم درد تنهایی نداشت چهره ام هرگز پریشانی نداشت کاش برگهای آخر تقویم حرف از یک روز بارانی نداشت کاش میشد راه سخت عشق را بی خطر پیمود و قربانی نداشت

فرستنده : نگار و بهار


توجه : ظرفیت کوچه علی چپ پرشده است لطفا دنبال کوچه ی دیگری باشید !

فرستنده : R-K-O


فاصله گرفتن از آنهایی که دوستشان داریم بی فایده است زمان به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آنها نیست

فرستنده : R-K-O


مگسی را کشتم
نه به این جرم که حیوان پلیدیست،بداست
ونه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است
طفل معصوم به دور سرمن می چرخید به خیالش قندم
یاکه چون اغذیه مشهورش تابه آن حد گندم
ای دوصد نور به قبرش بارد
مگس خوبی بود
من به این جرم که از یادتو بیرونم کرد
مگسی را کشتم

فرستنده : 09102xxx134 - بهنام ساران


تولد تولد تولدم مبارک!!
کسي که تولد مارو تبريک نميگه خودمون به خودمون ميگيم!!
(ستاد بدبخت بيچاره ها)

فرستنده : 09199xxx934 - ژينوس


زندگى حکمت اوست، چند برگى تو ورق خواهى زد مابقى را قسمت. قسمتت شادى باد.

فرستنده : 09199xxx934 - ژينوس


روزي "دروغ" به "حقيقت" گفت:ميل داري به شنا برويم؟"حقيقت" ساده پذيرفت لباسهايش را دراورد و به دريا رفت ودروغ لباسهاي او را پوشيد و رفت.از ان روز ديگر "حقيقت" عريان و زشت است و دروغ ظاهري اراسته و زيبا دارد با لباس حقيقت...!

فرستنده : 09137xxx808


اگر زندگيم در كاسه اي آب خلاصه مي شد آن را بدرقه ي راهت مي كردم...

فرستنده : 09137xxx808

دلم برای مشت های آهنین تنگ شده است دیگر با حرفی فرو می ریزم . . .

فرستنده : مصطفی


در ميان تقسيم لبخند هايت ؛ نثار من اخم هايي شد كه مدت هاست به آن ها دل بسته ام...

فرستنده : مصطفی


فقط پلی بودم برای عبورت…
فکر تخریب من نباش…
به آخر که رسیدی،فقط دست تکان بده، خودم فرو میریزم…

فرستنده : Saeed


کوک میکنم چشمانم را روی آمدنت، نمی آیی و من برای همیشه خواب میمانم.

فرستنده : Saeed


خوابیدنی که توش “بوس”، ” بغل” و “شب بخیر عزیزم” نباشه کپه مرگه…
سلامتی همه ما مجردا که هر شب کپه مرگمونو میزاریم !

فرستنده : Saeed


شاید قانون دنیا همین باشد، من صاحب آرزویى باشم که شیرینى تعبیرش از آن دیگریست…

فرستنده : Saeed


درهمین حوالی هستند کسانی که تا دیروز میگفتند بدون تو نفس هم نمیتوانم بکشم اما امروز در آغوش دیگران نفس نفس میزنند!!!

فرستنده : Saeed


کاش اون لحظه ای که یکی ازت می پرسه”حالت چطوره؟” و تو جواب میدی”خوبم!” کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه : میدونم خوب نیستی.

فرستنده : Saeed


یه سوال از بچگیم دنبالم می‌کنه هی‌ هی‌ ….
وقتی میگن به افتخار فلانی دست بزنید دقیقا باید به کجاش دست بزنیم؟!!
جالبه که میگن دومی رو محکمتر بزنید. بعد میگن شله شله !

فرستنده : Ali


هیچ چیز مانند سبیل نمی‌تواند دختران را از گزند نامحرمان در امان بدارد، حتی حجاب !!!

فرستنده : Ali


سر جلسه امتحان یکی از بچه ها به استاد گفت : “استاد نخوندیم اگه میشه یه کمکی بکنید” استاد دست کرد تو جیبش، یه ۲۰۰ تومانی در آورد، گذاشت رو دسته صندلی طرف و رفت

فرستنده : Ali


هیچوقت حسرت چیزایی روکه نداری نخور مثه عقل،فهم،شعور،درک،انسانیت،شخصیت،خوشگلی حالا مثلا من دارم کجا رو گرفتم!؟

فرستنده : Ali


یه قانونی هست که میگه : یه مریضی میگیری که از هر یک میلیون نفر یه نفر اونو میگیره ! اما تو قرعه کشی بانک بین دو نفر هم که باشه تو برنده نمیشی !

فرستنده : Ali


چند سال پیش دختر خالم با پسر ۲سالش اومد خونمون.قبل از اینکه بره مای بیبی بچشو عوض کرد چون روش نمیشد تو کیفش گذاشت که ببره بندازه تو سطل اشغال خودشون(خونشون نزدیک ما بود)بعدش رفت ,,, ۱۰دقیقه بعد ازاینکه رفت یکی زنگ خونمون رو زد دیدم دختر خالم داره گریه میکنه دزد کیفشو با اون مای بیبی کذایی زده بود:))) (وقتی تعریف میکرد میگفت هی من بکش هی دزده بکش)با خودم گفتم سر یه پوشک پیپی ای چه بکش بکشی بوده ) فک و فامیله داریم؟

فرستنده : Ali


من آخرش خودمو از دست خواهرم می کشم. یه تیکه خمیر مجسمه ی کرم رنگ دستش بود. داشت میچلوندش. یهو دیدم جیغ زد از جاش پرید.( حالا بماند که جیغاش دقیقاً بنفش پر رنگه) بش میگم چه مرگته مینا؟ میگه هیچی خمیرو گذاشتم لای انگشتای پام بعد یادم رفت ورش دارم. چند دقیقه بعد که چشمم به انگشتای پام افتاد فک کردم ۶ تا انگشت دارم. من میناD: خواهر توهمیه دیوونس من دارم؟!!! فک و فامیله داریم؟

پیامک متنوع

هرکس زخدا مي طلبد راحت جاني ، من طالب آنم که تو بي غصه بماني....

فرستنده : کسرا


قلمي خواهم ساخت از ني باغ بهشت جوهر از شيشه ی ذات كاغذ از صفحه ی دل نورش از شمع حيات تا بنويسم همه جا *روزگارت خوش باد*

فرستنده : کسرا


خدایا یاریم کن هرگاه خواستم در مورد راه رفتن کسی قضاوت کنم مدتی با کفشهای او راه بروم.

فرستنده : کسرا


من خدا را دارم, كوله بارم بر دوش, سفری میباید, سفری تا ته تنهایی محض, هر كجا لرزیدی, از سفر ترسیدی, فقط آهسته بگو: من خدا را دارم...

فرستنده : کسرا


فراموشم مکن ای یار جانی ، که در راه تو دادم زندگانی ، جوانی را به پایت پیر نمودم ، که من سرمایه ام بوده جوانی.

فرستنده : محمد رضا . ارومیه


زندگی با * مای بی بی * شروع میشود و با * ایزی لایف * ختم میشود ، بیایید قدر لحظاتی که با شورت هستیم را بدانیم !

فرستنده : محمد رضا . ارومیه


بخواب آروم که امشب من، تو رو می بوسم و میرم بخواب آروم که با فردا، سفر داری ولی بی من من امشب از دلت میرم، اگر چه بی کسم، تنهام یکم دیگه تحمل کن، منو با همه ی غمهام حالا که راضی ای میرم، اگه رفتنه تقدیرم اگه این جوری خوشحالی، خداحافظ غم شیرینم..

فرستنده : سهراب


به سلامتی کسی که بیخیالمونه ولی تو خیالمونه.

فرستنده : پریسا


من خدایی دارم، که در این نزدیکی است نه در ان بالاها مهربان، خوب، قشنگ چهره اش نورانیست گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من او مرا می فهمد او مرا می خواند، او مرا می خواهد...

فرستنده : Masoud Joon


زندگی یک پاداش الهی است.فرصتی است کوتاه تا بیابید، بیندیشید، بدانید، ببالید، عشق بورزید، لبخند بزنید و زیبا بنگرید و در نهایت در خاطره ها بمانید

فرستنده : Masoud REzghi


زندگی شیرین تر و گرم تر از عسله اما وقتی با طعم تلخ و طبع سرد آدمای نامرد قاطی بشه میتونه کشنده باشه!

فرستنده : mahshid.afshar


ما چت میخواهیم یالا ما چت میخواهیم یالا...
یکی از ۱۲۵۳۸۰۰۴۶۱۱ طرفداران 4جوک

فرستنده : مهين٠مط


دخترای عزیز سعی کنید تو این ماه با دوست پسرتون اصلا جروبحث نکنین که ولنتاین نزدیکه حیفه به خدا !

فرستنده : ممزی پرنده از مشهد


دوست داشتم اشک بودم درون چشمانت متولد میشدم رو گونه هایت زندگی میکردم و زیر پایت میمردم تا بدانی چقدر دوست دارم.

فرستنده : میلاد لرستانی


خدايا كسي را كه قسمت كس ديگريست، سر راهمان قرار نده تا شبهاي دلتنگيش براي ما باشد و روزهاي خوشش براي ديگري