قلمي خواهم ساخت از ني باغ بهشت جوهر از شيشه ی ذات كاغذ از صفحه ی دل نورش از شمع حيات تا بنويسم همه جا *روزگارت خوش باد*
به سلامتی کسی که بیخیالمونه ولی تو خیالمونه.
زندگی یک پاداش الهی است.فرصتی است کوتاه تا بیابید، بیندیشید، بدانید، ببالید، عشق بورزید، لبخند بزنید و زیبا بنگرید و در نهایت در خاطره ها بمانید
زندگی شیرین تر و گرم تر از عسله اما وقتی با طعم تلخ و طبع سرد آدمای نامرد قاطی بشه میتونه کشنده باشه!
زمستانی سرد \"کلاغ\" غذا نداشت تا جوجه هاشو سیر کنه ، گوشت بدن خودشو میکند و میداد به جوجه هاش میخوردند زمستان تمام شد و کلاغ مرد بچه هاش که نجات پیدا کردند ، گفتند : آخيش خوب شد مرد ، راحت شدیم از این غذای تکراری \"این است واقعیت تلخ روزگار ما !
من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ولی با خاری و خفت پی شبنم نمیگردم
روزگارا تو اگر سخت به من میگیری، باخبر باش که پژمردن من آسان نیست. گرچه دلگیرتر از دیروزم گرچه فردای غم انگیز مرا می خواند لیک باور دارم که خوشی ها کم نیست.
کاش قلبم درد تنهایی نداشت چهره ام هرگز پریشانی نداشت کاش برگهای آخر تقویم حرف از یک روز بارانی نداشت کاش میشد راه سخت عشق را بی خطر پیمود و قربانی نداشت
توجه : ظرفیت کوچه علی چپ پرشده است لطفا دنبال کوچه ی دیگری باشید !
فاصله گرفتن از آنهایی که دوستشان داریم بی فایده است زمان به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آنها نیست
مگسی را کشتم
نه به این جرم که حیوان پلیدیست،بداست
ونه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است
طفل معصوم به دور سرمن می چرخید به خیالش قندم
یاکه چون اغذیه مشهورش تابه آن حد گندم
ای دوصد نور به قبرش بارد
مگس خوبی بود
من به این جرم که از یادتو بیرونم کرد
مگسی را کشتم
تولد تولد تولدم مبارک!!
کسي که تولد مارو تبريک نميگه خودمون به خودمون ميگيم!!
(ستاد بدبخت بيچاره ها)
زندگى حکمت اوست، چند برگى تو ورق خواهى زد مابقى را قسمت. قسمتت شادى باد.
روزي "دروغ" به "حقيقت" گفت:ميل داري به شنا برويم؟"حقيقت" ساده پذيرفت لباسهايش را دراورد و به دريا رفت ودروغ لباسهاي او را پوشيد و رفت.از ان روز ديگر "حقيقت" عريان و زشت است و دروغ ظاهري اراسته و زيبا دارد با لباس حقيقت...!
اگر زندگيم در كاسه اي آب خلاصه مي شد آن را بدرقه ي راهت مي كردم...