اعراب به جاهلیت بازنگردند
اعراب به جاهلیت بازنگردند
کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از سکوت دولتمردان ایرانی سوءاستفاده نکرده و مواظب گفتار خود باشند که زبان سرخ سر سبز را می دهد بر باد.هر چند اعراب از خود جرات ابراز این کلمات را ندارند اما نباید با طناب پوسیده غرب خود را به چاه ذلت و نکبت بیاندازند.امارات و عربستان و ... با دم شیر بازی نکنید واز رجعت به جاهلیت که خواسته غرب است خودداری نمایید که حجت بر شما تمام شده است.
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و دوم تیر ۱۳۸۹ ساعت 20:12 توسط یار
|