آقاى مديركل!
 جناب رئيس!
 مسئول محترم!
 معاون گرامى!
 مشاور عزيز!
 اگر امام بيايد، چند نفر شما بر سر پست و مقامتان باقى مىمانيد؟
 
  امام، مىشكند
 پايى را كه روى حق گذاشته شود.
 مواظب باش!
 
  زير ذرهبين نگاه امام همه خطاها بزرگند،
 چه كسى را گوى مىزنى؟
 غافلند آنان كه نگران »غيبت« امامند،
 اما نگران »حضور«ش نيستند.
 
  وقتى امام نيت تو را بداند،
 از خجالت آب نمىشوى؟
 
  چقدر غيبت؟
  چقدر دروغ؟
  چقدر فريب؟
 بيخود نيست كه توفيق دعاى فرج از اين زبانها گرفته شده است.
 
  دويست بار هم كه »اياك نعبد و اياك نستعين« بگويى،
 وقتى دلت گرفتار ديگرى باشد،
 نماز امام زمان را نخواندهاى.
 
  توقع بيجايى است،
 با چشم آلوده، روى پاك را ديدن!
 
  امام از توجيه بيزار است.
 نيت و عملت را موجه كن!
 
  با هر گناه تو
 دل امام شكستهتر مىشود.
 
 حواست كجاست؟
  »أنّ الارض يرثها عبادى الصالحون«
 كجاى كارى؟