دزدی به روش ایرانسل

پس از انکه ایرانسل هزینه پیام کوتاه فارسی را از 16 تومان به 10 تومان کاهش داد ،حالا پیام های نیم خطی را در 2 مرحله ارسال و مبلغ 20 تومان برای یک پیامک دریافت میکند ،که 4 تومان از  دفعات قبل گرانتر می افتد.

این هم روش ایرانسل برای دزدی قانونی .مگر دزد شاخ و دم دارد.