دزدی به روش ایرانسل
دزدی به روش ایرانسل
پس از انکه ایرانسل هزینه پیام کوتاه فارسی را از 16 تومان به 10 تومان کاهش داد ،حالا پیام های نیم خطی را در 2 مرحله ارسال و مبلغ 20 تومان برای یک پیامک دریافت میکند ،که 4 تومان از دفعات قبل گرانتر می افتد.
این هم روش ایرانسل برای دزدی قانونی .مگر دزد شاخ و دم دارد.
پس از انکه ایرانسل هزینه پیام کوتاه فارسی را از 16 تومان به 10 تومان کاهش داد ،حالا پیام های نیم خطی را در 2 مرحله ارسال و مبلغ 20 تومان برای یک پیامک دریافت میکند ،که 4 تومان از دفعات قبل گرانتر می افتد.
این هم روش ایرانسل برای دزدی قانونی .مگر دزد شاخ و دم دارد.
+ نوشته شده در شنبه سی ام مرداد ۱۳۸۹ ساعت 19:0 توسط یار
|